2011. június 22., szerda

Kicsit csípni fog

Tegnap túlestem az első mini suction "élményemen". Nem mondanám, hogy legközelebb, azaz pénteken dalolva fekszem fel ismét a vizsgáló asztalra, de összeszorított fogakkal is megteszem. Nem részletezem az egész intézetben töltött időt, leginkább csak ezt a vizsgálatot.

Nem kell semmi extrára gondolni, annyira azért nem volt vészes. A vizsgálat elején a kacsa után volt egy lidokainos érzéstelenítés, amit befújtak a hüvelybe. Mondta a nővérke, hogy ez csípni fog, de én szinte mosolyogva válaszoltam, hogy nem olyan vészes, csak kicsit csíp. Aha, aztán pár másodperc múlv
a megtudtam mi is a "picit csípni fog".:-)) Baromira csípett. Amikor gondolom a doki szerint már kellően érzéstelenítve voltam, elkezdett vissza számolni 15 másodpercről, hogy ennyi idő, amíg a biopsziát elvégzi a nyálkahártyából.  Na ez nagyon rossz volt, mintha egyben kiszippantanák a méhemet:o
A doki közben mondott valamit, de eddig ő a leghalkabb orvos, akivel valaha találkoztam. Lehet lemaradtam valami fontos infóról, de akkor valahogy kérdezni sem volt kedvem. A nővérke azt mondta kb. 1 hét múlva lesz ennek a vizsgálatnak eredménye, szerintem majd a 3. mini suction után fogjuk megtudni az első 2 vizsgálat eredményét.

Vizsgálat után fél óra pihenő következett, amit azon az igazi kényelmetlen tologatós ágyon kellett eltölteni a megfigyelőben. Fájdogált a pocim, még ma reggel is, így nem várom túlzottan a pénteki vizsgálatot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése