2011. április 29., péntek

Nehéz elhatározás

Rengeteget gondolkodtam az utóbbi pár hétben és úgy döntöttem kipróbálunk másik meddőségi központot is. Az esélyesek között volt a Róbert Klinika, a BMC és a győri Kaáli. Először csak a 2 pesti között vacilláltam, aztán elkezdtem statisztikák után kutatni és azok alapján egyértelműen a győri tűnt a legjobbnak. Persze nem csak ez volt a döntő, kerestem még fórumokat is és szerencsére csak nagyon jókat olvastam róluk.
Egy dolog ijesztett meg, hogy nagyon nehéz oda bekerülni.

A hétvégén jutottunk döntésre, így már nagyon vártam húsvét után a keddet, hogy telefonálhassak. Mindenki írta, hogy sokáig fog tartani, mire eredményt érek el, de én nagyon optimistán tárcsáztam, már a naptáram is a kezemben volt, hátha...
Hétfőn túl korán telóztam, mondták hogy délután vagy szerdán próbálkozzak újra. Délután hívtam is újból őket, és akkor közölte a hölgy, hogy nincs időpontjuk, de most amúgy is a helyieket részesítik előnyben. Ezt akkor nem igazán értettem, de nem akadtam fenn rajta.
Szerdán ismét próbálkoztam, de akkor is ugyanezt a választ kaptam, és még hozzá is tette, hogy a héten már nem érdemes telefonálnom. Én persze nem voltam szófogadó és nagy vacillálás közepette végül csütörtökön is megpróbálkoztam, hátha. Nem is kell mondanom, minden nap a kezemben volt a naptár amikor telefonáltam:-)
Csütörtökön végül sikerült, persze egy percre összetörték a reményemet. A telefonban egyből kérdezte a hölgy, hogy május 24. jó lesz-e, és mindegy melyik dokihoz megyek? Én mondtam hogy mindegy, és tökéletes a dátum:-) Kezdte sorolni, miket vigyek, és én meg mondtam, hogy megvan minden vizsgálat, mert volt már lombikunk. Na erre közölte a hölgy, hogy akkor nem adhat. Majdnem elbőgtem magam, mert amilyen boldog voltam a dátum miatt, ugyanannyira összetörtem ettől a ténytől. Mondtam miken mentünk keresztül és megkértem segítsen, mert ez az 5 év rengeteg, ami a hátunk mögött van. Valakivel megbeszélte és a végén nagyon együtt érzően közölte, hogy akkor várnak a megbeszélt időben.:-)))

Nagyon örülök, hogy mindössze 3 nap alatt sikerült elintézni a konzultációt, de sajnos most vissza kell mennem az előző helyre kikérni a papírjaimat. Ezzel csak azért van bajom, mert elég erős kötődés alakult ki bennem az intézet felé és nem tudom mit is mondjak. Szerintem elmondom a problémáimat és azt is, hogy emiatt kissé megrendült a bizalmam és inkább tiszta lappal kezdeném egy új helyen.

Légyszi drukkoljatok!

6 megjegyzés:

  1. itt is drukk! :)

    azért őszintén szólva meglepődtem, azért nem akartak fogadni, mert máshol már volt kezelésed? komolyan, néha olyan hozzáállással találkozom gyerekvállalási témában, hogy az eszem megáll... na mindegy, ez nem ide való téma.

    a régi intézetben szerintem meg fogják érteni, miért váltasz. én lehet, azt csinálnám, hogy ha nem kérdezik, nem mondanék semmit. de ha kérdezik, akkor csakis az igazat. ügyesen :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon drukkolok nektek!
    Remélem az új hely sikert fog hozni a lehető leghamarabb! Szerintem nincs semmi gond azzal, ha Intézetet váltasz! Azt kell megtenni a cél érdekében, amit csak lehet és ha ez lesz az, akkor ezt ;)

    VálaszTörlés
  3. Köszi Csajok a biztatást!:-)

    Annyira megnyugodtam, mióta eldöntöttem a váltást. Cseréltem nőgyógyászt is, igaz ennél a dokinál már korábban is voltam és nagyon jó véleménnyel van az előző intézetről, de azt mondta a győri Kaáli a legjobb hely.

    Nagyon drukkolok ám továbbra is Nektek!!!

    Szilva,
    nem tudom, én sem értettem ezt az időpont adást. Igazán nem akarok ezen agyalni, mert állítólag ha már bejutott az ember akkor minden flottul megy. Az új dokim is mosolygott, hogy ilyen gyorsan lett időpontom, mert ő is hallotta a rémtörténeteket, hogy meddig kell próbálkozni egy időpontért.

    VálaszTörlés
  4. Katka!

    Nagyon drukkolok Nektek! Kicsit szíven ütött, hogy megrendült a bizalmatok, de sok rágódás után arra jutottam, hogy igenis igazad van - több szem többet lát. Esetleg új eljárás, vagy olyanra figyelés, amire mások nem, csak hát olyan messze vannak... Végülis nekem nagyon tetszik a hozzáálllásotok, hogy mindent, de tényleg MINDENT megtesztek a családért :)
    Szuperdrukkok a levegőben, és felétek mennek!!

    Babszi

    VálaszTörlés
  5. Köszi Babszi, nagyon jól esnek a szavaid:-) Mi lassan elköltözünk Pestről, így szinte pont félúton leszünk Bp. és Győr között. Szóval mindegy melyik irányba indulunk, a lényeg a siker! Sok reményt fűzök az új helyhez, aztán majd meglátjuk beváltja-e azokat;-)

    Puszillak

    VálaszTörlés
  6. szia Kata,

    millió drukk holnapra, és aztán várjuk a beszámolót! :)

    VálaszTörlés