2011. április 12., kedd

Hello Mindenki!

Már nagyon régen jártam erre, pedig idő közben történt pár dolog.

Az utolsó lombiknál hallottak miatt végre elmentem endokrinológushoz. Egy kedves doktornőhöz kerültem, de már jó előre felkészültem, kifaggattam barátokat, milyen vizsgálatokat kértek tőlük az endos dokik és a konzultációra én meg is csináltattam mindent.

Ez a doktornő átnézte a friss és a régi eredményeimet, sokat kérdezgetett is és ledöbbentettem kicsit, amikor közöltem, hogy nekem tavaly év elején havonta kellett mennem IR kontrollra. Azt mondta azt legkorábban fél évente lehetne megismételni. Az eredményeimből az derült ki, hogy van egy autoimmunba hajló pajzsmirigy gyulladásom. Nem tudom, hogy ez kizárólag az anti-TPO eredményemből derülhetett-e ki, de ez az értékem volt egyedül magasabb a referenciánál. Lényeg a lényeg, erre kaptam egy újabb bogyót, és az IR bogyóm is le lett cserélve és csökkent is az adagom.
A doktornő a biztonság kedvéért még elküldött diétás oktatásra is, amin sok újat nem hallottam, így megint csak nem értem miért ragaszkodnak hozzám ennyire a kilók... Jó, vannak kilengések, de annyira nem durvák, hogy egy dekát se fogyjak.

Kontroll 3 hónap múlva, vagyis már csak 2 és egy kicsi.:-)

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    A pajzsmirigyhormonoknak is van köze az anyagcseréhez, lehet az új gyógyszer segíteni fog. Nekem is a pajzsmirigyem kellett rendbe tenni egy rendes ciklushoz. És a babásodáshoz nem elég határértéken belül lenni, a Tsh-nak pl. 1 körüli értéket javasolnak. Remélem az új segítségnek köszönhetően hamar célba értek!

    Üdv: Mara

    VálaszTörlés