2011. február 18., péntek

Punkció

Ma reggel megvolt a petesejt leszívásom. Úgy készültem rá, mintha ez lenne az első alkalom, éjjel aludni sem tudtam az izgalomtól, de szerencsére ez az izgalom nagyon pozitív volt.
Hatan voltunk ma az intézetben leszíváson és mivel nekem volt a legnagyobb sejtszámom, én lettem az utolsó. Korábban sosem tapasztaltam meg a várakozást, mert mindig az első két emberben voltam, úgyhogy végig aludhattam, míg másokat műtenek. Végül is nem bánom, mert aki a szomszéd ágyon feküdt és elsőként esett át a műtéten 10 percet végig beszélt félálomban és nagyon mókás volt. Látszott, hogy minden gondolata a baba körül forog, mert az ápolónkat töviről-hegyire kifaggatta a lombikról:-)

Szóval ma hatodikként bekerültem a műtőbe, és nem ért csalódás. Ment a szokásos viccelődés, kedves arcsimogatások, aztán a kellemes kis szunyálás. A jó minőségű altatónak köszönhetően műtét után nem sokkal már ébredeztem is és a doktor úr gyorsan elmondta, hogy 15 sejtet tudtak leszívni. Ennek egy része még ma kieshet a versenyből, mert biztosan van olyan, ami még nem elég érett, de a maradéknak nagyon drukkolunk a nagy randihoz! Kicsit aggódtam férjecském eredménye miatt, ezért kértem is, hogy addig ne menjen el, amíg azt nem mondják neki a dokik, hogy minden rendben van. Félelem csak azért volt bennem, mert mióta elveszítettük a kisbabánkat én elkezdtem vietnámi cérnabeültetésre járni, és 2 kezelés után a férjemet is rávettem erre a kezelésre. Nem tudtuk milyen eredménye lesz, javítja-e vagy rontja a sperma képét. Szerencsére fölöslegesen aggódtunk, mert ilyen jó még sosem volt a spermakép:-) Az átlag 10-15 M/ml helyett ma 58 M/ml lett. Ezt a hírt fülig érő szájjal meséltem férjemnek hazafelé a kocsiban és annyira hihetetlen volt számára az eredmény, hogy elkezdett parázni, hogy ez tényleg az ő eredménye-e, nem cserélték-e össze. Én nem kételkedem, segített a cérnabeültetés, a vitaminok és a diéta.

Most indul az újabb izgalom, hogy napról-napra hogy fejlődnek a kis embrióink. Nagyon bízunk bennük, és nagyon szeretnénk, ha köztük lenne legalább egy jövendőbeli kisbabánk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése