2011. február 24., csütörtök

ET+3

Már szombat óta erősen puffadtnak érzem magam, de úgy voltam vele, hogy korábban is előfordult már és kb. 4 nap alatt elmúlt. Ráadásul a nagy napra, a hétfői transzferre már jobban is éreztem magam, így el is felejtettem ezt megemlíteni a dokiknak. Múltak a napok, de sajnos hétfő délutántól megint rosszabb lett, és ez a mai napig változatlan.

Tegnap egy kedves csajszi -Bori- javasolta, hogy igyak sokat, egyek sok fehérjét, mert gyanús neki, hogy a tüneteim alapján túlstimus vagyok. A sok fehérje és folyadék eddig is kötelező volt, de én megelégedtem napi 2 l folyadékkal. Tegnap rákapcsoltam, és legurítottam kerek 4 litert:-) Mondanom sem kell mennyire büszke voltam magamra. Estére már egész jól voltam, de éjjel többször arra ébredtem, hogy nehéz a lélegzet vétel és szúr a hasam és a gyomrom is. Reggel hívtam az intézetet és egyből berendeltek vizsgálatra, és itt vett újabb fordulatot a napom.

Mentem a terem garázsban az autómhoz, nyitottam is ajtót, és azt vettem észre hogy ráléptem valamire. Ez a valami egy gumi darab volt (a sok közül, ami a kocsi körül hevert). Azt hittem szétvagdosták az abroncsot, de mivel azzal nem volt gond, így keresni kezdtem. Valaki úgy gondolta, hogy lebontja a szigetelést a hátsó ajtó utáni kis fix ablak körül, ezzel együtt még össze is karcolta vagy 15 helyen a kocsit. Hogy mi volt a célja? Én is szeretném tudni! Szóval autót nem bántottam, mivel sietnem kellett a vizsgálatra.

Hívtam nővérkémet, ő otthagyta a melóját és eljött értem, elvitt a dokihoz. Kiderült van egy kis folyadék a hasüregben, ezért mától vízhajtót kell szednem. Nem értették ez hogy fordulhat elő, mert a tüszőrepesztő beadása előtt állítólag nagyon alacsony volt a hormon értékem, így kicsi volt az esély erre az egészre. A lényeg, hogy az állapotom nem vészes, de marad a fokozott folyadék és fehérje bevitel, és persze mérni kell a bevitt és a kiadott folyadék mennyiségét is, holnap meg vérvétel.

A rendőröket csak a doki után hívtam, de ezt már nem is részletezem, mert sok mindent nem is csináltak...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése