2011. július 27., szerda

"Ovi"

Ma 8 petesejtet és pár millió hímivarsejtet hagytunk hátra a "győri oviban".

Nem gondolom, hogy ezen túl sok mindent kellene részletezni. Nagyjából hasonlóan működhet ez minden intézetben: reggel a megadott időpontra megérkezik az ember (ez az én esetemben 8 óra volt, de a műtét csak 8.30-ra volt kiírva), majd az öltözőben át kell venni a műtős ruhákat (sapka, hátul kötős hálóing, lábvédő és egy lepedő, hogy a popsi ne villanjon ki) és bekísérnek a műtőbe.

Ébredés után a nővérke egyből mondta, hogy 8 sejtet találtak, és persze én egyből le is törtem kicsit, mert korábban mindig majdnem a duplája volt. Aztán pár perc után átfordult a gondolatom és elkezdtem győzködni magam, hogy de ez a 8 biztos sokkal szebb és jobb, mint az előzőek, és most biztos szépen, egyenletesen alakulnak majd a számok az osztódások során. Korábban hiába volt sok, 4-nél több pindurka sosem maradt. Na de majd most!:-)

A pihenőben, vagy őrzőben (kinek melyik a szimpatikusabb) még kaptam két infúziót, és volt az ujjamon egy pulzus figyelő. Amikor már kezdtem jobban felébredni, akkor bejöhetett a férjem is (ez egy szuper dolog!!!), és átülhettem egy pihenő fotelba. Ennek gondolom annyi a jelentősége, hogy egy altatás után ne legyek rosszul, csak fokozatosan álljak fel. Itt már ihattam és ehettem is. Aztán 1 óra múlva volt még egy vérnyomás mérés és mehettem is fel a dokihoz megbeszélni a továbbiakat.

A gyógyszerekről csináltam egy táblázatot, így legalább én is jobban átlátom mit mikor és mennyit kell használnom.

Ezeken kívül napi 2x1 Doxicyclin, és majd a beültetés után az Utrogestant felváltja valami hüvely gél.

Azt még nem tudom mikor lesz beültetés, de holnap egy picit okosabbak leszünk, mert 10 után kell telefonálni a létszám miatt.

3 megjegyzés:

  1. hihetetlen, hogy már itt tartotok...
    de örömteljes :) kíváncsian várom a holnapi híreket!

    VálaszTörlés
  2. Szilva, nagy szerencsénk volt az időpont szerzésben, mert gyakorlatilag véletlenül sikerült 3 nap alatt bekerülnünk. Ez általában hónapokba szokott telni, ahogy hallom, szóval tényleg nagy mákunk volt:-)
    Ha ez nem sikerült volna, még én is a telefonálgatásnál tartanék, nem pedig a leszívásnál...

    VálaszTörlés
  3. véletlenek nincsenek :)
    hajrá :)drukk a kicsiknek+++++++++++++++++++++++

    VálaszTörlés