2011. március 5., szombat

Majd legközelebb

Nem tudtam kivárni a teszteléssel a beültetéstől számított 14. napot, sosem bírtam még ki ennyi ideig.
Nem tudom, hogy ez most jobb-e így, vagy sem, de minden esetre örülök, hogy hétfőn nem síró hangon kell majd felhívnom az intézetet azzal, hogy ez most sajnos nem sikerült
Tesztelgettem pár napja, ráadásul a legérzékenyebb tesztet rendeltem meg, de hiába. Tegnap elmentem vérvételre, de csak 1 mIU/ML HCG-t mutattak ki a véremből, ami megerősíti a teszt eredményét. Amikor még elkezdtük ezt a lombikot, nagyjából ideálisak voltak a körülmények, igyekeztünk mindent lerendezni, hogy a várakozás alatt semmin ne kelljen görcsölni. Közbejöttek azonban olyan dolgok, amikre nem számítottunk, és persze ezek gyorsan felnyomták bennem a pumpát, pedig igyekeztem végig higgadt maradni.


Most azt mondom, hogy nagyon sajnálom, mert mostantól számolva még legalább egy évig biztosan nem tarthatjuk a karunkban kis utódunkat még akkor sem, ha 3 hónap múlva megismételjük a lombikot.
Igyekszem nem össze zuhanni (ebben már profi vagyok), megpróbálom élvezni a közelgő tavaszt, remélem lesznek rövidebb utazások is, aztán 3 hónap múlva folyt. köv, de ezúttal a lehető legsikeresebben!!!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon sajnálom az eredményt :(
    Továbbra is drukkolok, hogy a lehető leghamarabb valóra válhasson az álmotok!

    VálaszTörlés